mögelklump

hej nu när vi åt hittade jag en fet mögelklump i zingon USCH!!! vi hällde ut resten men tyvärr hade jag ju redan druckit halva.  *snyggt där johanna*


annars har dagen varit bra! frida och linette sov här och vi satt uppe inte så länge och sen somnade både jag o frida när vi såg på crossroads haha. idag har jag o frida badat, sen har vi alla städat och kört sing star - jag och linette ägde ju på det i 6:an va fan har hänt!!! då fick vi minst 8000 men oftast runt 9000 men nu fick vi mellan 6000-8000 mest!! hehe får börja sitta inne och öva - no way

love u

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, min mamma är fotograf

2009-07-20 @ 21:59:57
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0