i've been gone for two weeks, i've missed you so f*cking much!

mallorca i all äro men ordspråket, there's no place like home (borta bra men hemma bäst - låter så mycket bättre på engelska tycker jag ;P)  men nu är jag tillbaka och det första jag gjorde var att sätta på datorn och tvn men inget händer -.- alltid alltid alltid när jag kommer hem från resor sätter jag på båda och sätter mig i sängen och tittar på tv och det är sjukt hur avslappnad man blir <3 men nu gick det inte, jag blev ganska depp men det va tydligen en propp för ingen el fanns i mitt rum - even better? och sen när elen fungerar, då fungerar inte min digitalbox, jag deppar ihop igen, men sen kommer man ju på den lysande iden att sätta mig i vardagsrummet, haha som jag typ vistas i en gång i veckan (snacka om  att älska sitt rum! - och prylarna i det) men sen kommer mamma och pappa och säger att min tv fungerar så jag blir överlycklig och sätter mig i sängen och ska precis få "my moment alone" men naj, så blev det inte, då var det bara 1,2,4 och 6:an, DEPP! så sitter jag och pappa där och fifilurar och försöker ordna det och typ två timmar efter börjar det helt plötsligt fungera, så min "alonetime" som jag egentligen har typ varje kväll - jag är en sådan rolig typ alltså xD, har jag fått ta igen igårkväll och och idag men det går ju också bra <3 sen igårkväll gick jag och mamma och badade i vår pool, nu är allt klart men den f*cking värmepumpen är trasig igen! så det var bara 21-22 grader men det gick väl an. det känns helt annorlunda med taket på. men nu idag har jag inte gjort något annat än att chilla. haha min mamma har tillochmed packat upp min väska som hade 10 KILO övervikt!!! - det var väldigt nära att jag skulle få slänga saker men tanten som satt i disken hade överseende, thank god! varje väska fick högst väga 15 kg men min älskling, som knappt gick att dra!! vägde ju 25 kg!! kanske inte ska packa smockfull nästa gång. haha men det var inte bara mina grejer typ 1-2% var mammas ;) nämde jag att planet var försenat med 2 timmar så vi kom hem lite senare än beräknat, men det gjorde inte så mycket, de flög igen den tiden så jag tror vi åkte från palma, mallorca en halv timme före planerad tid. på mallorca var det lite kaotiskt om man uttrycker sig så. tja.. hela familjen störde sig väl på varandra och sen dog min farbror så pappa var ganska off under hela semestern. Det var ganska tråkigt och mamma och pappa blev otroligt mygg/mosquitobitna, mamma brukar aldrig få myggbett så hon om man ska kalla det "freaked out a bit" men jag fick inget speciellt så mamma och pappa fick gå ensamna till läkaren för sprutor. På vårt hotell bodde den hetaste kille, ever. haha men jag skojar inte, han typ halvmulatt, kan man vara det? typ en fjärdedel tror jag för han hade mörkt hår och lite mörkare hy, men hans föräldrar var kritvita smålänningar <3 pappa blev nostalgisk- han kommer från småland. men iallafall, han var väldigt vältränad, utan att det såg "klumpigt" ut. han var fortfarande smal och hade precis lagom muskelmassa(haha vilket konstigt ord) magmusklerna syntes rejält när han satt ihopsjunken.. så ja han var vältränad. men jag var verkligen inte den enda som märkte det, han hade säkert 10-14 nya tjejer på 14 dagar. men av någon konstig andledning var nästan igen av de vid hotellet nästa dag, hmm? haha jag tog en bild på honom (jag är ingen stalker) för jag berätta om honom för linette och hon ville verkligen se honom, men sen började pappa och mamma kolla på bilder i min kamera så då var jag verkligen tvungen att radera den, tyvärr linette. men han va rätt konstig, han hade världens dialekt, solade solarium inför resan, valde sina föräldrar framför tjejer när de var i närheten, och ägnade en hel dag åt att bara cykla. haha kanske inte jätteskum men lite. han var iallafall 17(och han kunde mitt namn...!? utan att vi hade snackat eller nåt). vi åkte på två utflykter och det var jättekul! först åkte vi på en heldagsutflykt till allt möjligt först åkte vi till mallorcas största marknad där de tillochmed hade djur! det stank. där var vi i två timmar och jag köpte typ en väska som jag ångrar att jag köpte och en sjal som jag inte ångrar :) fuck internet dog och nu har bara hälften sparats! berättar mer sen

kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0