imorrn blir det lugn igen

imorron bitti åker våra gäster hem, ska bli ganska skönt trots att det har varit jättekul att ha de här, haha och att flickorna typ blev kära i mina kompisar ;) naej men det ska bli skönt med några dagar utan gäster men det börjar igen på söndag men som tur e jobbar ja då på måndag och sedan veckan ut så det blir bara kvällarna men då e jag ändå helt slut även om jag inte måste underhålla nån :) nej men det här sommarlovet har varit full fart hela vägen igenom och mina lediga veckor nu här som har varit har varit helt underbara!

tack för en härlig sommar, nu ere bara några dagar kvar som ja är ledig sen blir det avvänjning till att vakna klockan 6 eller tidigare för att hinna till jobbet och sen skolan

puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0