halvt besviken?

ja, britney spears konserten var ingen hit i min bok, jag tycker uttrycket "less is more" är ett underbart uttryck trots att det kan vara kul att "go all out" ibland. men denna show var utformad efter viktoria silvstedts ordspråk "more is more" det var för mycket, vissa kan ju kalla det underhållade men nja, det var för mycket på scenen. det var en cirkus. den bästa låten var helt klart "everytime" där hon för en gång skull var för sig själv och det inte var en remix på hennes låtar som dunkade ut ur högtalarna. uppfriskande. jag var där med linette och frida och det va det bäst att träffa de igen på 2½ vecka. Jag har saknat er. och linettes syster och hennes "svägerska" också. nu ska jag inte skriva mer för mamma tjatar redan på att jag borde gått och lagt mig. hihi.

kramochpuss och tack för en härlig kväll - kom ihåg green day den 10/10 VI SKA DIT!

Kommentarer
Postat av: Linette

klart vi ska dit! :D

2009-07-16 @ 12:18:46
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0