fint från H&M

hur fin är inte den här puderrosa klänningen? skulle matcha med ett par lite tuffare höga svarta klackar, kul att H&M har börjat göra sånt här tycker jag!
Är fortfarande kär i denna klänning men har inte hittat den ute i affärerna! jag är inte så för att skicka efter för jag gillar verkligen inte att skicka tillbaka.. ingen bra kombo.
de här är så snygga, de finns i svart också men jag gillar verkligen denna ljusbeiga ton, perfekta för en dag på stan!
De här skulle jag lugnt kunna införskaffa mig, kängor som inte går jättehögt upp på foten med blixtlås så man slipper snörningen, dessa skulle jag bära till tights.

Kommentarer
Postat av: Amanda

älskar volangklänningen!

2009-07-19 @ 10:30:15
URL: http://abls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0