djurgården - elfsborg 1-2

djurgården förlorade igen.. men det var lite dåligt tycker jag för att elfsborg gjorde två skitmål medan djurgården gjorde ett riktigt snyggt!!  det var inte bara jag som stod och hoppade på läktaren efter det efterlängtade målet, det var också fredrik reinfeldt och hans son och massa säpo poliser, haha de satt också på kungliga. vi åkte dit tillsammans med classon och åkte hem med de också xD haha. intressant, när jag kom in genom dörren ringde frida
- e du hemma
- eeh ja kom precis innanför dörren men aa antar det xD
haha men nu ska hon och linette komma hit och bada så nu ska jag väl gå och byta om kanske innan de kommer

love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0