dagen

idag har jag varit hemma hos linette och vi spelade rock band me hennes syster och hennes kompis, fan va jag sög! och sen satt vi och höll på med facebook och det sjukaste händer, jag går in på en gammal klasskompis facebook och kollar på bilderna och linette bah
- det där liknar en i min gamla klass! o kollar vi på taggen och det e en från hennes gamla klass på gotland!! min lågstadieklasskompis e kompis med linettes! haha xD
nu ska frida och linette komma hit och bada - känns som vi gjort det rätt mkt?!! aja men ska kanske gå en promenad sen :)

kramopuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din header!

2009-07-23 @ 20:30:25
URL: http://miniplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0