congratulations

GRATTIS FRIDA!!<3 idag fyller frida 15 år, men hon är i stan och kollar på harry potter med familjen och hennes mobil är död så jag kan inte gratta henne :'( inte än iallafall.

idag vaknade jag vid 13:00, gick och la mig 2 igår men ändå det är inte så sent och sova i 11 timmar är inte så konstigt, det är ju precis som att somna mellan 23, och 00 och vakna nästa morgon klockan 10, 11. not weird. men idag har jag legat i sängen pretty much all day, men jag kan ju berätta lite om gårdagen kanske.

vid 3 åkte jag linette och frida till munsö för att träffa rasmus, det tog bara sisådär 1,5 timme att komma till hans hus - haha! det var verkligen landet där, började nästan kännas som vi bodde i city i stenhamra. vi gick och badade och vattnet var varmare än vad jag trodde men inte direkt varmt, haha. det var seriöst sjögräs överallt - jag har typ en fobi för sjögräs när det är i vattnet, ovan ytan är det inget problem :) så då när jag "freaka" när de typ slingrade sig fast på benen började de kasta sjögräs på mig! not nice- ahhaha!  men vi hade jättehärligt och vi va inte på nåt bad direkt, det var bara en brygga. sen va vi där till klockan var halv 7 och sen kom jag på att vi skulle ha gäster till typ 6 halv 7 så mamma och pappa var inte jätteglada men när jag kom skulle de snart börja äta, de hade redan spelat kub o så :) så jag behövde inte få värmd mat, alla tyckte köttet var jättegott och jag tyckte det smakade som det brukar.. gott. sen efter att ha suttit och dödat tid gick jag, anton och alex och badade, haha de var  livsfarliga! de dök, typ kastade bollar på varann typ halvt slogs(e det ens ett ord) haha vi badade i typ en timme och sen gick vi in och kollade på the one and only - THE OFFICE så jäkla kul! men vi hann bara se ett och ett halvt avsnitt, hehe. sen var klockan halv 2 och alla började gå hem.. så började jag och linette snacka på telefon haha tror att jag somnade med telefonen i örat men är inte säker för jag somnade iallafall med kläderna på -.- 

kramopuss 


snodde den här bilden från linette, e den inte söt!
frida 15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0