3 på spaning

höhö snarare äventyr möjligen. haha idag gick jag, frida o linette på promenad, vi gick upp  för berget och sen kröp vi under staketet och gick ner och hamnade på någons tomt, haha! men vi gick därifrån iaf och då va vi på vallviksvägen 112, visste inte ens att den vägen va så lång! iaf så började vi gå mot badet hållet och så hamnade vi på samma väg som bilarna som ska till stenbrottet åker på, och då ser vi typ ett värsta stenmuren, ser nästan ut som ett fort på långt håll så what the heck! vi klättrar över staketet linette motvillig IGEN ;P och typ klättrar ner för stenröset, och där är det värsta gången i sten fast utan tak, haha annars hade jag aldrig vågat gå in där! det kallades typ nazaret, konstig stavning i know! iaf och sen gick vi till badet och förbi pizzerian o så sen gick frida hem och linette stanna en stund hemma hos mig men båda vi skulle ha gäster =) så nu e min bror här och när jag berätta om denna sjuka promenad för alla sa han
- de va där ronja rövardotter spelades in (asså fortliknande saken), ni vet när de red.
det roliga va att jag o frida hade typ skojat om att man inte fick skrika där (som på ronja rövardotter) haha.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0