Tua e här(min brorsdotter)

hej idag har varit en soft dag. i skolan va det vanliga lektioner men jag va i biljardrummet med amanda och jullan<3 så jag kom lite sent till matten- men han va på gått humör, han hade inte ens märkt att jag itne var där =) men sen hade vi fördjupning och den va inställd men jag,magda,rebecca och en ny tjej som skulle börja i vår fördjupning- kommer inte ihåg hennes namn ^^ men aja hon va shysst, stannade en stund och bara, aa? ja va fan gjorde vi?? aja jag gick hem vid halv 2 och sen kom tua hit vid halv 4 typ så nu har det varit full rulle och vi har bland annat kollat på 101 dalmatiner, fick leta upp de gamla disney WHS erna haha längst bak av ett led med 3 rader som e FULLA!!!  nu ska jag börja på designen på affisherna


tua i julas när vi var på tacokväll på värdshuset-e hon inte bara för söt!<3

<3Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0