trötter

hej hej! idag har varit en seeg dag, haha. eller jag vet itne. vi hade tråki matte sen bild^^ haha skumbildlektion ><  sen hade vi tyska me pagge som "skröt"(haha) om att hans mamma va halvtysk och han hade pratat tyska hela livet men han kunde nästan ingenting =S haha. sen skulle man till tandläkaren kolla hålen, HADE INGA!! haha stolt ^^ sen va det konfa vi va mkt färre.haha det blev mkt skratt när vi skulle lära oss trosbekännelsen utantill! men det gick ganska bra Xd " vi tror på gud fader allsmäktige himmelens och jordens skapare. vi tror ock på hans jesus kristus hans enfödde son, vår herre. pinad under pontius pilatus, korsfäst död o begraven, nedstigen till dödsriket. på tredje dagen uppstånden igen från de döda. uppstigen till himmelen. sittande på allsmäktige gud faders högra sida, därifrån igenkommande att döma levande och döda. vi tror ock på den heliga ande, en helig allmännerlig kyrka, de heligas samfund, syndernas förlåtelse de dödas uppståndelse och ett evigt liv" haha helt otroligt jag klarade hela!! kul läsning asså XD sen när jag kom hem kollade jag på tv och somnade, sov typ en stund och e trött nu också men inte söömsig =)

jaja ha en bra dag<3 Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0