shööpping

hej idag har jag varit och shoppat, linette och ellen skulle till solna och jag skulle också dit och sen skulle jag åka in till stan men jag orkade inte så jag stannade i solna med de. först va ja inne på salt och hittade ett par jääättefina acne jeans, de va nedsatta med 300 :- så tvångstankarna drog igång och det blev ett köp för 999:- :D:D  e faktiskt jättenöjd! har typ velat ha sen jag gick i 5:an eller nåt  XD sen gick vi till hm, där hade vi fortfarande matilda med oss (L) hon skulle till hennes stall som ligger där nånstans.jag hittade en randig vanlig tröja och en lite mer åt cardigan hållet utan knappar  XD sen gick vi till gina där jag hittade en kjol, haha den ser vääldigt kort ut men den  va faktiskt inte det ;P sen gick vi tillbax till hm igen där jag köpte ett par strand/sommar/vår/höst byxor (L) har velat ha sånna rätt länge och de kostade bara 100 :- sen gick vi till JC där jag skulle köpa en present till angelika(L) min syrras dotter och hon fyller år imorrn- grattis om du ser det här!

(bilder kommer)

ha det bra/Johanna

Kommentarer
Postat av: jessika

kolla in min blogg (;

2009-01-11 @ 15:41:51
URL: http://onlyjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0