nytt hus!

hej nu har jag precis kommit hem från denice som precis har flyttat! hon flyttade till en sjötomt och 3 våningar och massa rum och egen klädkammare och ja, behöver jag säga mer!?? det va iaf jättefint och hennes rum har den finaste utsikten EVER! och över hela huset är det suuperfin utsikt! e bara lite avis men jag skulle ändå välja att bo här hemma XD haha vi skulle äta lite mellis, hah det blev inte så lite haha 5 mackor var och det va ett nytt paket så vi tog slut på halva!!
nu sitter jag och halvt kollar på shear genius gillar det programmet men det e synd att top model går samtidigt!
vare nån som såg på guldbagge galan igår?? jag missade det, själva pris grejen e jag aldrig såå intresserad av men björn gustafsson e ju en annan sak XP haha ne jag skojar bara men det vore kul och se deras abba scen eller vad det va de gjorde. 
 
hoppas ni får en bra dag//Johanna

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej!

Du har en riktigt fin blogg:)



I min blogg skriver jag mycket om min konståkning, skolan, kompisar, pojkvän o.s.v. :) Har nästan ALLTID bilder i mina inlägg på mej o kompisar tex :)

2009-01-13 @ 22:18:07
URL: http://konstakniiing.blogg.se/
Postat av: Isabell

Hej!

Du har en riktigt fin blogg:)



I min blogg skriver jag mycket om min konståkning, skolan, kompisar, pojkvän o.s.v. :) Har nästan ALLTID bilder i mina inlägg på mej o kompisar tex :)

2009-01-13 @ 22:18:18
URL: http://konstakniiing.blogg.se/
Postat av: linnea

Det låter som ett dröm hus din kompis har !

hur har din dag varit annars då?

2009-01-13 @ 22:25:30
URL: http://nejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0