MVG uppvärmning pizza o ipodl

hej! den här dagen har varit skum, men rolig. först kollade vi klart på filmen vi har kollat på i engelskan, mission impossible I och den e alltid bra =) den drog därimot över 10 min på tiden och vår gympa börjar 10 min efter.. så det böev STRESS! haha men på gympan skulle vi börja göra våra uppvärmningar. Jag o linette ska göra tillsammans. haha kommer bli grymt asså XD det ska vara inför hela klassen =( håller ni inte med borde man inte bara behöva göra det för tjejerna ?? det vill jag :P annars blir det ju jättepinit spec eftersom man e såå vältränad ^^ efter gympan var det iaf fysikprov.. jag hade inte tränat ett skit men det kändes som om jag kunde det och gissa vad, ? det gjorde jag XD haha jag typ tjatade på vår lärare(tyst) för att jag väntade på linette så han rättade mitt och jag fick 47/50 e skit glaa :D:D haha MVG till mig^^ sen när jag hade firat i mitt huve skulle jag hem till linette och öva på vårt nummer, helt okej. blev ganska trött efter ha gjort det typ 5-10 gånger men som sagt jag e såå vältränad. sen kom jag hem och där väntade pizza och en IPod:D:D blev så himla glad, ska betala typ halva men ska försöka över tala papsen om att få den som present för MVGt haha blackmail, nä men får se hur det blir

ha det <3 Johanna


den här blev det :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :)

allt bra idag :)?

bara kikar in

kram

www.enlitentax.blogg.se

2009-01-15 @ 20:37:37
Postat av: Emma

fint här :)

göres?

2009-01-15 @ 20:39:45
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: H.E.B ;)

kul med mvg, o ipod o pizza :O shit vilken bra dag ;)<33

va e det för nummer ni ska göra? ;)<3 kiss

2009-01-15 @ 21:57:37
URL: http://heedviigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0