letat skridskor.. :@

hej idag har jag efter skolan varit hos tandläkaren eftersom man e ett braceface* sen åkte jag och pappa till solna för att byta mina skridskor jag fick i julklapp, ne men då hade de inga dam storlekar och gissa bytesrätten gick ut i förrgår! :@ som om det kunde bli bättre men pappa har en kompis som jobbar på ett annat stadium som sa att han ska få byta de där imorrn :) men då sa de att det skulle finnas 2 st storlek 38 i sergel så då åkte vi dit med tunneln och gick till den på hamngatan(den mittemot gallerian) men där fanns det INGa och då sa de att på kungsgatan fanns det så då började vi gå mot stureplan men gissa när vi kom dit fanns ingenting! och där sa de att vi skulle gå till den som ligger vid hötorget och på vägen dit går vi förbi en sportaffär men inte där heller och när vi sen kommer till hötorget går vi till intersport först för att skridskon på stadium va typ rosa aktig!! men inte där heller och sen när vi hade varit där då gick vi till stadiumet men nej men då sa de att i pub hade de team sportia så då gick vi dit och jag va heeelt säker på att om det överhuvutaget skulle finnas skridskor skulle de inte ha min storlek men det hade de :D:D:D eller nja.. jag hade gärna provat en 39 men 38 funkade. Det tog 3 timmar att byta ett par skridskor!!! Och det som e något kul iaf det e att på lördag då fyller min söööta systerdotter år (fråga mig inte hur gammal, måste tänka lite först ;P ) och då ska jag sova där för att min syrra o jag och tjejerna ska gå på anne franks dagbok teater eller nåt ska bli kul!  och innan på söndagen ska vi åka skridskor!! <3 <3

hoppas ni har det uuunderbart! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: okej! :)



jo det är bara bra med mig =) ser att du skaffat ny blogg ^^ trevligt!

2009-01-09 @ 16:30:46
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Isabell

Tycker du om att åka skridskor? :)

2009-01-13 @ 22:23:02
URL: http://konstakniiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0