klipp klipp o älg

hej idag har jag klippt mig, internet lacka tidigare så tyvärr har inte ett inlägg kommit tidigare. jag slutade typ 11 ida för al tiden va inställd så jag o linette skulle göra om vår uppvärmning. och den gjorde vi. haha den blev bättre. just dance låten med lady gaga.  haha konstig mening. men iaf jävligt många meningar med punkt, fan jag e trött asså. men iaf jag har klippt mig ida kl5 men eftersom vi övade på vår uppvärmning i typ2 tim så var jag tvungen och duscha och när jag sen skulle gå(linette o mamma va där också) så står det en älg på vår tomt!!! EN ÄLG! jag blir skitskraj och skriker "aaah en älg!!!" och linette springer in igen efter mig och mamma e fast inne för att jag o linette blockar ingången mest jag^^ men älgen blev rädd och sprang därifrån(det e ju fan folk som har blivit attakerade av älgar har i stenhamra typ) påsättovis glad att den gjorde det och inte var helt orädd men det hade ju varit kul att se den eftersom det mest va en svart skepnad man såg(och nej det va inget spöke för er som e "dumma" nog att tro det) man kanske inte ska skriva så men wtf, som sagt e på sjuuukt humör just nu!

moose on the loose^^


johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0