IPod

hej nu har jag hållt på med ipoden i evigheter men för er som inte visste så e jag ju väldigt oteknisk! det va jäkligt svårt att få in rätt låtar tkr jag ^^ men nu har jag fått in nåra iaf. har ni nåra låtförlag skulle det uppskattas <3 så nu sitter jag här med hörlurarna i öronen och lyssnar haha har typ bara .. fan jag vet inte ens hur många låtar jag har! fy fan vad jag har hakat upp mig på att i 7:an när vi hade vår mattelärare dhia, han kommer från iran(bra på matte inte alltid på svenska) så en gång när han skulle säga till nån att ta ur hörlurarna blev det " ta ut lurhörarna" haha hela klassen garva även om det inte är så kul XD kommer fan ha det i hjärnan forever! Det här har varit en riktigt bra dag och jag ska somna snart<3 sömn e den skönaste tiden på dygnet även om när man e vaken e roligast XP tkr inte ni det bara e störtskönt att bara ligga och dra och trycka på snooze knappen hela tiden till man till slut hittar den riktiga knappen :P

ha en härlig sömn Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0