hej, XD

hej! jag heter johanna och det här är nog den 3dje bloggen jag har startat :$ jag har inte såå mkt tålamod om man säger så ;P
idag har det varit den sista dagen på jullovet :( jag har varit med Jennifer <3 och vi har spelat lite wii, haha jag ägde henne på golf XD annars har jag bara slappat idag. e ganska trött efter att jag har jobbat på en fotbollscup i 2 dagar - sammanlagt 22½ timme!! men vad gör man inte för pengar eller vad tkr ni ?? Ne men det va faktiskt riktigt kul och linette jobbade där också, haha vi gick o åt HELA tiden XP
imorrn då börjar vi i skolan vi skulle börjat idag men de har lagt en studiedag då :) det e kul på sättovis men seriöst borde det inte vara skönare att när man har jobbat nonstop i 3 veckor bara få en ledig dag mitt i veckan ??

hoppas att ni har haft ett underbart jullov för jag vet att det har jag haft <3// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0