hej dålig uppdatering!

hej sry för den dåliga uppdateringen men har inte varit inne på datorn sen i onsdags eller nåt !!  så när jag gick in på bloglovin så hade jag 81 nya inlägg -.- och sen kunde jag ine komma in på blondinbellas nån gång :@ och då hamnade allt i virrvarr så jag fick hålla på att stänga bloggen och gå in på bloglovin o så -.- juste i går var jag hos amanda som fyllde 15-byxmyndig!! Det var jättekul! vi åt hemmagjord pizza som var jättegod!!!! och sen kollade vi på white noise- the light den var bra men kom inte in i den helt :/ den skulle ha varit en skräckfilm men jag vet inte tyckte den va lite mer thriller. sen va det present dax och hon fick av fredrik och pernilla en sån här gurkkaktus ni vet men med en kondom på och 300:- av lollo,julia o ellen och 200:- av fanny o natha och 200:- på salt av linette och systrar i jeans 2 och ett halsband och ett jätte fint svart träd med kondomer hängandes över hela(men amanda råkade tappa trädet och det gick sönder :'() av ronja och jullan. sen drev vi me erik, hahaha asså han gick på det!! och sen fotade vi, lollo har systemkamera-skitavis! haha men det blev bra bilder de n'är vi tog gruppfoton utomhus. haha sen skulle ellens pappa skjutsa hem henne och då står vi alla mitt igatan och alla blir jätterädda så alla bara springer och lollo halkar osv.. haha men då fick vi skjuts av ellens pappa jag o linette asså, tack<3 så vi slapp gå i 30-40 min =)

hejdå<33Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0