*fan*

hej skrev ett inlägg tidigare men det måste blivit nåt fel :@ för det kom inte : /  aja nu har tua och hela familjen åkt hem och ikväll ska jag mamma o pappa till lasse o britten våra grannar och marre och hennes familj kommer också så vi ska dit o äta sen sticker vi hem till mig och spelar lite spel eller nåt :P det ska bli kul. sen ska jag bjuda mina syrror på "tre systrar" tyckte det passar eftersom det e lotta marie o jag! haha har mailat de men det verkar inte som de kollar på sin mail på lördagar =/ aja ere nån annan som e lite sugen på wiiremoteratten?? vet inte vad den heter men den e alldeles för dyr för mig och jag måste ju börja med att iaf köpa mariokart om det ska funka *smart* 

men nu ska jag kolla vidare på baywatch säsong 2(den e faktiskt mer än tjejer och killar som springer i slowmotion!!)


haha jag o marre när vi åkte skidor - DÅÅÅLIG bild men hittade ingen annan =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0