ray ban!!!!

hej ni kommer inte tro det!!  ja, jag kan ju börja med början, som jag skrev i tidigare inlägg så skulle jag till tandläkaren, men eftersom jag behövde åka in på akutbesök (låter som om man ska dö)  så då flyttades mitt besök upp en bit men det hade man ju glömt så man fick en tripp till sumpan i onödan! sen åkte jag o mamma till ekerö centrum, va bara meningen att gå in och kolla snabbt om det ens var en butik värt gå in i eller om det bara fanns tantbågar! men det var det!! - värt asså! hittade fina armani, gucci, peak och andra bågar men vi fick reda på att på torsdag ska de ha öppet hus eller vad man ska säga där peak och nåra andra kommer dit med alla bågar för 2009 och i alla färger!! så vi ska dit då istället =) ska bli kul!! (kl.19:00 i ekerö centrum) men helt plötsligt såg jag ray ban solglasögon!! och de hade rea på andra så frågade jag typ ni har inte rea på de här va ?? och de svarade Jo 30% - snacka om att jag blev själaglad!! (armani, gucci och andra märken också!!) och de hade mina wayfarers!! svarta och lite brun/svarta, jag köpte de lite brunsvarta de var lite "mjukare" eller vad man ska säga men de ser helt svarta ut. 980 :- det e inte ofta det e 30% rea på ray ban glasögon!!! verkligen inte ofta!! så nu sitter jag här och kollar på mina underbara solglajjor-baywatch style!

kraaam från en glad tjej som fick ett bra slut på den dåliga dagen!!

Johanna
     
fodralet<3 vill itne hamna åt rätt håll men här e iallafall jag med de på (ursäkta allt utom brillorna )

här e mina älsklingar <3

(det har hänt något med min skrift!! den har blivit typ storlek 56 där man skriver- råkade trycka på nån knapp =P)


Kommentarer
Postat av: Maria

guud så fina dom är :)

2009-02-09 @ 18:10:47
URL: http://blondt.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

ååh de har jag också beställt.. kanske redan kommit.. måste kolla posten lite oftar hahah =) kram!!!

2009-02-09 @ 18:52:42
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: lisa

Jag tycker dom var jättefina

2009-02-09 @ 19:18:15
URL: http://lisa-cool.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0