nya besökare gör en så glad

man känner sig verklgien glad när man får nya besökare!!! idag har jag fått 34 st, kanske inte så många för många av er men för mig som brukar ha runt 5 stycken betyder det mycket <3 hoppas det fortsätter och jag ska vara mer aktiv på andras bloggar också jag lovar ^^ men jag somnade tidigare idag -.- och när jag gick in igen stod det att jag hade haft 19 besökare och jag hade inte kommenterat eller nåt!!!!!! haha skumt men jag blev jätteglad. haha som på våra omdömmen idag i skolan jag fick på matten, ambitiös, duktig. men ibland trött, va  e det för feedback ??! hahah alla andra fick annat *snyft* haha men det gör inget! jag klarar mig på proven och på lektionerna ändå hittills iaf haha skojar bara ^^ men ni får ha det så bra

<3 kraaam Johanna - lite synd att det inte syns så bra =(


Kommentarer
Postat av: Cristin

sv; ja då va det en ökning! Har du gjort något speciellt idag eller? :) Jag brukar ha runt 350 besökare. :)

2009-02-06 @ 20:44:16
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0