min dag sammanfattat pro&con list style

haha kanske inte men nåra saker har jag haft väldigt tur med idag och nåra tråkiga saker!!

1. linette va lite sen - hmm vad ska jag välja ^^ haha skojar naturligtvis givetvist tråkigt!! CON
2. när man går till skolan halkar man- CON
3. alla saker från fickorna ramlar ut - CON
4. man hittar IPoden - PRO!!
5. syslöjden, allt sket sig - CON
6. man slutar efter lunchen - PRO
7. man går hem och chillar - PRO
8. har bestämmt sig för att träna på uppvärmnigen- PRO
9. får reda på att man ska till tandläkaren istället - CON
10. när man väl har kommit till sumpan så får man reda på att ens tid har blivit framflyttad! - CON
11. man åker till ekerö centrum för att kolla hur glasögonaffären är där - PRO
12. hittade ray ban solglasögon med 30 % rabatt - PRO
13. köpte ett  par wayfarers! - PRO för mig själv CON för plånboken ^^

ja som ni ser har min dag gått upp och ner hela tiden, men har varit en av de värsta och bästa dagarna hittils på året!!

kraaam Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0