lollo, jullan o julia <3

hej när vi var i romme blev det en liten fotosession i backen, när de väntade på mig ellen och amanda (vi trodde inte att de skulle vänta på oss) så hade en dn fotograf kommit och ville fota sötisarna! och sa att den skulle vara med på söndag. det va det tänkte vi nog alla men alla tkte det skulle bli kul! lollo som e på väg till österrike till alperna - avis!! hade avbeställt sin =( haha men inte jag så imorse när jag skulle leta igenom tidningarna så var den på första sidan av delen Dagens Nyheter!! så alla i hela sverige(som har dn) det första de ser på morronen va lollo jullan och julia!! haha ^^ jag har mmsat lollo så får väl en lite dyrare räkning men aja!
fan hamnade upp o ner!! aja visst är de fina längst fram är lollo sen jullan och sen julia <3

där är de lite närmare men fota på tidningspapper är ju inte det bästa direkt ^^

aja snart bär det av mot stationen!! klockan 12 kommer päivi och hämtar mig och linette hemma hos mig och sen kör vi mot brommaplan!  vi har inge bråttom alls men päivi drar på gas!! haha vi tog oss till nacka på 30 min när vi åkte med henne!!! e lite rädd ^^ haha nej men får säga att vi inte har bråttom!

kraam

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

jag hatar verkligen att göra reklam, för jag vet att folk som får reklamen tycker det är drygt, men denna reklam kan någon nytta. Kolla in mitt senaste inlägg, du KAN få ett presenkort på 300 kronor! ;D Läs bara inlägget så fattar du sedan vad du ska göra! :D

2009-03-01 @ 14:09:31
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0