hej

hej idag har man motvilligt gått på nån teater i upplands väsby!!! haha har blivit mkt teater den här månaden! 3:dje faktiskt! helt sjukt. aja det va nån barnteater som nån som hade jobbat på pappas jobb va med i och mamma hade lagt undan biljetter och tjejerna skulle med så att det va verklgien motvilligt men tjejerna gjorde min dag. pjäsen hur skumt det än låter va helt okej, den va mkt mer up to date! Aja ingen perfekt dag eftersom jag verkligen hade behövt träna på vår uppvärmning men aja. inte nog med att vi va lite försenade att börja med sen envisas pappa med att ta den MKT längre vägen till tjejerna :@ jag o mamma lacka osv hahaha. vi kom dit iaf i tid och tog en pizza där de gav 50ronor för lite men *smart som man e* märkte ju man det så.. haha! sen när jag kom hem slökollade jag på i survived a japanise gameshow eller vad det heter, de skulle vara bebisar som skulle leverera mjölk genom en hinderbana! mkt skumt! så det har varit mkt barn den här veckan, tis- fick ett kusinbarn<3-pojke fre- tua kom hit(uma också för typ en 10 min) lö- tua va här och åkte hem och uma kom också då en längre stund och sö- träffade vi verre o angie(tjejerna) och sen amerikanska vuxna bebisar ofc! men nu försöker jag komma på saker att göra på vår uppvärmning efter som vi har en halv minut vi fortfarande inte gör nåt på !!!!!!!!!!!!!!!

aja e ganska trött efter den här helgen och aa, hejdå 

här e en bild med lite allt möjligt från programmet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0