hej ska till skolan,

nu sitter jag här och väntar på linette men det blir väl så att jag får komma dit igen.(det är närmare från mig) aja idag har vi engelska läxa men det e bara typ lätta the body ord och sen hade vi sv läxa att man skulle gå igenom områdesplanen men den glömde ju man för man tänkte att man kan ta den på onsdagen ^^ sen har vi fysikprov men det e sista timmen så det e alla väldigt glada för! sen har vi gympa också, undrar om någon kommer ha träningsverk haha isåfall är det väl jag, enda som inte tränar what so ever typ, jag e inge bra på gympa men jag e bra på att åka skidor och att simma(men inte dyka ner långt ner!!!^^) aja så det de betygsätter är typ det jag inte kan ^^ haha perfa eller hur, nä nu måste jag ta på mig ytterkläderna!! kram skriver mer sen!!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Linette

sv; haha nej dessutom så fick vi inte snacka ngt språk, vi skulle typ göra ljud. va gör du dåå?

2009-02-20 @ 15:07:18
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0