hej

nu e jag tillbaka från skolan min fördjupning var inställd men jag stannade och kollade på musikfördjupningens konsert =P den var väl sådär haha men aja har varit hemma ett tag nu och har tänkt lite på sportlovet, annat och annat haha men sen kollade jag vidare på expedition vildmark haha typ för småungar men det e ju fett skoj =P hahah e liiiite barnslig bara aja ja nu e det sportlov och det ska bli jättekul att åka upp och åka skidor men har ett blåmärke på höger smalben från romme (?) och antagligen träningsverk (?) i vänster lår och förkylningen har börjat med host fasen hahah men jag har bestämmt mig för att vara frisk och kry haha kanske inte men jag tänker inte ligga inne och dega det kan man göra veckan efter eller något !!!

känner för att lägga upp lite minnen och bilder från orsa


en liten bild på mig från orsa när jag var där med marre när vi "lekte" i pulkabacken som i min åsikt var livsfarlig den va seriöst typ 90 grader!! man fick klättra för att komma upp, haha jag vågade inte åka från toppen ens medan en mamma med sin tvååring  åkte upp och ner haha jag=loser!!

vår stuga nummer 84 haha om ni nångång åker till orsa grönklitt fråga efter den vetja!! haha den e väldigt hemtrevlig och har möjlighet till tvapparatER haha pappa överdriver jämt! aja den är väldigt mysig och jag <3 den! e den inte fin ??

jag nedanför skidbacken i min fina tjockisjacka! haha väldigt orange så om ni ser nån i backen så kanske det e jag =P haha jag använder fortfarande hjälm men lixom orka ramla och slå sig rejält!! aja jag satsar på hjälm! haha

jag och sötis veronica<3 min systerdotter haha alla tippar att vi e syskon fast vi inte e lika, här är vi i lifte och båda våra ansiktsuttryck säger ju det mesta ^^ haha jag ser ut som en guldfisk med min orangakostym och min ejstängda mun och hon ser ut som en munter japan eller nåt =P haha!!

sööta tua vid jul på tacokvällen vi snodde en hatt från buffebordet (de hade typ 6 så, ) och va hon inte bara för söt i den!! snacka om att tösen har fått långt hår!! helt gaeaalet, haha men sött e det!!


mamma har gått uppför backen, snygg bild förresten ^^ haha tror vi skulle äta i toppstugan eller nåt (?) aja mysigt är det där på toppen iaf!!! snyggt att ankarliften syns i bakrunden =P

brorsan<3 lasse och jag åker skidor, just nu står vi vid söderliften. vi åkte tillsammans i tre dagar tror jag^^ sen åkte han och anna-lena hem till stockholm men då kom ju veronica och angelika upp :) påsklovet var det här

2006 första året jag var uppe i orsa och åkte skidor förutom två backar som var blåa i maskbacken här ute på ekerö. jag och mamma åkte upp med min moster och hennes man, sen kom 2 av mina kusiner och jag åkte med de 2 dagar eller något =? när jag kom dit sa jag att jag bara skulle åka längd och att jag skulle åka liiiiite slalom bara, men aa det blev tvärtom åkte längd en eller två gånger och sen har jag typ aldrig åkt mer haha jo lite till fryksås med mamma men då ramlade jag på svanskotan och fy i helsike vad det gjorde ont!! haha sen dess har det inte blivit mkt längd för mig

jag och marre i barnbacken 2006, gu va små vi va!!! <3 har en annan bild när vi två åker baklänges ner för barnbacken och det var riktigt kul men när vi hade privatlektion sa skidläraren att vi skulle prova i bananen(den till höger där uppe syns knappt) och då sket jag i det, aldrig¨åka ner där baklänges när massa 4 åringar åker störtlopp!!!

i deras björnpark(som nu har fått tigrar och som ska få isbjörnar) har de 2 kamtjakabjörnar Peter och , hmm ?? Petra tror jag men e inte riktigt säker här står jag iallafall med en modell av hur hög Peter(den store) blir när han står på bakbenen och man kan ju säga att jag ligger lite efter =/ mamma fota och var iiiinge bra på det så jag var lite sur efter 11 fotot eller vad det e  =P (2006)


aja det var nog det har massa mer bilder men nu orkar ni nog inte kolla mer!!

kraaam

Kommentarer
Postat av: Lisen

Snygg designe!

2009-02-20 @ 21:25:40
URL: http://lisensvensson.blogg.se/
Postat av: emmah

kolla in min blogg om vardagsliv, mode, shopping, diskusioner, kändisskvaller osv. :)

http://emach.blogg.se



lägg gärna till mig på bloglovin!

2009-02-20 @ 23:29:50
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0