ge mig ett R-R ge mig ett O-O ge mig ett M-M ge mig ett M-M ge mig ett E-E vad blir det ??? - ROMME

hej idag har vi varit i romme<3!!!!!!! det va skitkul! jag åkte med lollo, julia, fanny, natha, ellen, amanda, ronja, jullan och fredrik, åkte också två åk med linette<3 det va skitkul för vi åkte i värsta klungan och typ sjöng när vi åkte ner, haha!!!! i liftarna på den sidan satt vi i en sittlift och då fick vi inte plats så då satt vi 5&5 och så skrek vi till varandra, ge mig ett U- U ge mig ett P-P.... aja och det blir uppgårdsskolan, och sen sjöng vi på massa gamla låtar som sommartider, fader abraham, hej monica och tjalalalala osv haha alla som åkte under oss kollade upp och bara O.o haha!!! men det var väldigt konsigt utmärkt!!! svarta pisterna var som röda osv!!! så det blev MKT svart som inte kan direkt räknas som svart. aja det var väldigt kul att åka med alla tjejerna och fredrik ^^ och bussen var tråkigast i min åsikt haha alla trodde det skulle bli det roligaste men seriöst vem orkar vara rolig,pratsam halv 7!!!! precis och efter en heeeel skiddag vem orkar då heller ??! haha men jag åt lunch med lollo, ellen, fanny, natha och linette för vi betalade istället för matkuponger så jag åt pannkisar i toppstugan det var myysigt.

bussen vi 8:or åkte i (det va 4 bussar och vi e en liten skola!!!)  jag och amanda i liften haha ser lite roliga ut!

lollo ellen och jag (+julia som fotar) i ena liften och i andra liften amanda natha fredrik fanny jullan och ronja, så himla kul vi hade i liftarna!!!

jag ellen ronja och amanda i bussen efter en rolig dag, söta jullan i backen<3

hamnade åt fel håll den här me men här e natha fanny julia och lollo


mer bilder kanske ni får sen men tog inte så mkt - kraaam
Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg :)

2009-02-21 @ 16:34:29
URL: http://emmalinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0