dagen har varit mkt (Jävla blogg.se)

hej dagen har varit mkt som jag skrev. först var det gudstjänst, det var nattvard och det var bland det värsta jag har provat!!! frigolit skulle jag beskriva det som!! kväljningar fick jag!!! usch!!!! fan att man måste göra det när man konfirmerar sig!!! aja sen åkte jag o mamma till stan. skulle hämta ut biljetterna till tre systrar och sen gick jag o mamma in i gallerian till synsam där det gick väldigt snabbt!!! jag o mamma kollade lite typ tre bågar och helt plötsligt kommer en tjej och bara de här tror jag du passar i - haha och det tkte jag faktiskt men de e nördglasögon hahahaha!!! men då sa hon att det e ju bra om man gör en synundersökning innan man köper nya glasögon och så gick hon ifrån och kom tillbaka snabbt , jag har en om två minuter. snabbt som jag sa!!! och sen var det synundersökning och mina ögon hade blivit sämre och bättre och så var det klart 4500 fattigare och ett par glasögon rikare och de kommer 2 mars. sen  kollade jag o mamma på jeansjackor på topshop och lite andra affärer men gillade inte riktigt men jag hade blivit tipsad av en av er läsare om en jacka på MQ och den va jättefin!!! 599 :- jättenöjd, ni får bild sen =) sen gick jag o mamma och åt på pizza hut - så himla gott!! och sen skulle vi kolla om det fanns någon rolig film och benjamin buttons otroliga liv började precis då!! så då såg vi på den men varken jag eller mamma kunde nog ana att den skulle vara 3 timmar lång!! haha halv 6 till halv 9 ! men aja, nu e jag hemma och e ganska trött och har matteprov  imorrn och kommer få högst G känns det som ^^

kraaam<3

Kommentarer
Postat av: Festmetod

Vilken skön blogg!



Gillar att läsa denna!



Gillar du partyn, fest och njuter av livet? Gå in på www.festmetod.blogg.se och rösta på bästa drinkarna!

2009-02-15 @ 23:39:47
URL: http://festmetod.blogg.se/
Postat av: Louise

vad var det för glassögon du köpte? :)

hoppas du får en bra måndag:)

2009-02-16 @ 01:21:37
URL: http://louiselb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0