090206

hej idag har det varit en vanlig dag i skolan. på svenskan fick vi våra omdömmen i de olika ämnerna- va nöjd fick inget delvis nått målen som typ alla andra fick ^^ haha men sen hade jag fördjupning och det va typ 2 andra fördjupningar i datasalen också så att det var ganska fullt =) men det gick okej, sen skulle linettemed bussen direkt efter skolan flr att hon skulle till sin syrra och lollos buss skulle inte gå förrän 40 min så jag hade inget o göra så jag väntade med henne och sen gick jag hem och sitter nu och kollar på house <3 älskar det programmet

hejdå Johanna

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag e färdig nu, ska jag sätta in dom åt dej eller fixar du det själv? isf kan jag skicka länkarna till dig :)

2009-02-06 @ 16:52:28
URL: http://pbergquist.blogg.se/
Postat av: Linette

sv; jaja men iaf (a)

2009-02-06 @ 16:55:06
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0