040209

hej, idag har man varit hemma hos linette  och övat på våran "grymma" uppvärmning^^ haha aja tror att vi kommer få G iaf =) jag som har scenskräck vil bara att det ska vara v.8 nu för då e alla våra prov avklarade och uppvärmningen och förhoppningsvis musikprojektet ^^ fast iof ska jag till tandläkaren den veckan =/ aja men de ska vi till romme med klasse =)=) jag giiiilllar att åka skidor men det måste väl inte betyda att man e bra!!!!! vilket jag itne e!! haha jo men jag klarar ju backarna lätt men jag e ändå inte lika hajj som de andra de har ju för fan ståt på skidor sen de va 4 år!! själv när man va 12 eller nåt!! aja men veckan efter det ska jag upp med "the bitches" haha skojar bara!! ne men jag o 3 kompisar ska upp och åka skidor hela veckan, det ska bli jättekul. haha lite tråkigt att föräldrarna ska med men det e alltid bra ^^ (mamma o pappa<3) men aja nu har man ätit pizza för att bedöva smärtan att uppvärmningen e imorrn^^  hoppas verklgien att det inte skiter sig!!!!!

<3Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0