020209

hej kort inlägg här, sitter just nu hemma hos linette och har ätit mackor till mellis, måste verkligen träna nu. haha inte bara för att få bort det vita brödet utan måste få till uppvärmningen!! e verkligen ovan vid den här datorn, haha en laptop med knappar(jag har en stationär som jag tkr e mkt skönareXD) ochsen e det en sån härkonstig mus som e en penna, markerar allt hela tiden och sen e mellanslaget så nära så jag missar hela tiden, sorry =( hoppas ni får en underbar dag, men nu måste jag träna!! haha juste idag ska jag beställa sakerna från hm =) hoppas det iaf. skulle göra det igår men då skulledet stänga precis när jag skulle göra det =(


haha men hejdå<3Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0