-.-

hej har varit en helt okej dag, haha tyskan va nog ändå roligast(trodde aaaldrig att jag skulle säga det), vompan har satt oss varannan tjej o kille haha men det e fan nästan kul för att man har skitkul för man brukar inte direkt vara med de^^ men jag sitter breve två mobboffer, marcus o danne -.- men det e ändå helt okej, men det roliga e ju att alla e utspridda så de som går förbi och tittar in ger värsta sjuka blickarna för att vi sitter så ^^ haha!!! aja har haft konfa sen, va inge kul ida =( men aja, nu läser jag bloggar och slöar vid TVn haha min stil!!!! sen på svenskan förresten skulle vi skriva ett hyllningstal till nåt sa lärarn sen tog hon upp massa grejer och det slutade med att jag ska skriva ett hyllningstal till en kaktus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SJUUUUUUUKT! men seriöst man ska skriva vad saken har lärt en o så, vad ska man skriva " den har lärt mig folk kan sticka en i ryggen!!" eller ?? fattar 0.o !!!!

hoppas ni har en härlig dag, själv måste jag komma på tolkningarna på våra läxor för det känns som om jag missppfattar allt^^ men tror jag gör rätt, hoppas det iaf

<3Johanna

Kommentarer
Postat av: Linette

HAHAHA, o din kommentar om att inte plugga, o dannes svar så jävla klockrent! =P haha jaa, jag hade skitkul ;D Men vadå 2 mobboffer? E inte dom lika mobbade som du och jag (a) hahah

2009-02-03 @ 20:41:00
URL: http://vonbargen.blogg.se/
Postat av: Linette

HAHAHA, o din kommentar om att inte plugga, o dannes svar så jävla klockrent! =P haha jaa, jag hade skitkul ;D Men vadå 2 mobboffer? E inte dom lika mobbade som du och jag (a) hahah

2009-02-03 @ 20:43:22
URL: http://vonbargen.blogg.se/
Postat av: Linette

HAHAHA, o din kommentar om att inte plugga, o dannes svar så jävla klockrent! =P haha jaa, jag hade skitkul ;D Men vadå 2 mobboffer? E inte dom lika mobbade som du och jag (a) hahah

2009-02-03 @ 20:44:03
URL: http://vonbargen.blogg.se/
Postat av: Linette

HAHAHA, o din kommentar om att inte plugga, o dannes svar så jävla klockrent! =P haha jaa, jag hade skitkul ;D Men vadå 2 mobboffer? E inte dom lika mobbade som du och jag (a) hahah

2009-02-03 @ 20:53:57
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0