underbar middag

hej idag har jag och familjen ätit hos westlunds, hihi det är ingen restaurang även om kvaliten e på samma nivå! om inte högre! idag är det ju typ kräftpremiär och igår kväll hade nils-åke satt ut burar och tagit in de imorse så det var inga djupfrusta kräftor inte! suuuuuupergott, ja älskar kräftor, speciellt att suga åt sig all vätska, hihi vi (jag) brukar kalla det att suga av kräftorna xD. men iaf efter det serverades det massa grejer men eftersom ja hade ätit så jäkla mkt kräftor orkade jag inge mer xD jag åt mest kräftor av alla! sen blev det äppelkaka också, och då hade man ju helt plötsligt rum för lite till x) hihi och efteråt såg det ut som om jag var gravid! hihi varje gång jag äter, speciellt om ja äter mkt sväller min mage verkligen upp till en kuuula -.- det ser ut som om ja är i 3 månaden eller nåt, ni vet när man inte alls är särskilt stor utan har en liten kula bara -.- hahaha!

tack för en underbar kväll <33

kram 

Kommentarer
Postat av: Leia

Det är inget lånenummer utan det skulle blivit mitt ifall jag inte ville ha mitt vanliga nummer, fast vill ju såklart ha mitt gamla nummer överflyttat. Hade kontantkort innan och nu blir det abonnemang. =)

2009-08-09 @ 09:37:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0