jobba,jobba.. jobba

hej nu sitter ja här vid mitt egna skrivbord - kanske inte men praktikanternas som jag har använt när jag har jobbat här x). ehm.. ja nu fikar alla så jag tänkte passa på att uppdatera bloggen =) idag tror jag antingen blir en lugn dag, lixom komma igång eller en hektisk för att det finns så mycket att göra efter sommarsemestern =) fast andra har ju ioförsig jobbat här sen förra veckan så dt blir nog ingetdera. jag mår inge bra :'( typ frossa och ont i magen.. undra va dt kan va?! nein om jag ska gå och va lite social kanske xD =)

kram och puss, dagens outfit kommer ikväll när ja kommer hem, och lite bilder från igår.. ehm ? LITE! haha dt blir nog rätt många, tänkte lägga upp typ 100 haha naej men ja ska sortera bort! och dela in i olika inlägg <33

hihi nu har ja smsat linette och frida också, igår kunde ja verkligen inte sova, det va såå jävla störande, ja gick o la mig vid 11 prick typ och somnade lite efter 2!! och det gick inget bra på tvn så dt blev mobilspel i sängen och sms <3 haha jag blev väl knappast tröttare men till sist hände dt- jag vann på lotto xD haha nej men ja somnade och ja e inte så trött just nu *stolt* jag gick upp halvtimme efter dt ja tänkt men ibland måste man få sova lite till x) ne men nu ska ja va social och jobba,jobba... jobba XD verkar som isabelle inte ska jobba den här veckan -.- :'( kommer bli såååååå skoj asså x)

puss

Kommentarer
Postat av: isabelle

heeeej johanna min pluttiga arbetskamrat ;D jag börjar jobba imorrn ;) så kom i tid (dvs somna inte på bussen!) :)

2009-08-03 @ 13:33:05
Postat av: johanna

HAHA, neej ja lovar, ska inte hamna i mörby igen x)

2009-08-06 @ 10:17:05
URL: http://alvamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0