bildbomb

har ja varit me linette o frida <3 först gick vi ut i skogen och lekte med kameran lite haha xD och sen åt vi pizza och gick ut igen på utsiktplatsen/berget och fotade lite, jag tycker att bilderna på berget blev bäst, för det var ett så coolt ljus, solnedgång!

nature


linette och frida <3

frida = blivande ballerina

linette <3

trädkramaren frida <3

hej hopp gummi..

1, 2... 3

dt ser ut som om ja e rödhårig =S kanske borde testa xD

fix

cowboy

bleka ben ='(

nu ser dt bättre ut, lite brunare iaf xD

svanka med ryggen något!

linette tyckte hon såg ut som en slampa =O så hon fick posa framför till salu skylten X)

frida sötnos <3

blivande modell? skådespelare? nåt stort iaf!

söta linette <3!! asså hon passar sjukt bra i läppstift men dt va typ bara jag som tyckte dt =O

frida och hmm,... peaches geldof? nein dt e linette

puss på er!

glad och kritvit, that's my style!

höhö xD

jag gillar att inte visa mina enormt stora händer, va tycks lyckas ja?

hmm.. ich bin platter ein kleines crokodiiil

glad och dum

vad har ja sagt jag bäst på att gå i klackar på ett berg - NOOT

gillar faktiskt den här xD

naej men jag gillar alla bilder ja la upp nu <3 snart börjar jag jobba igen och då kommer ja knappt inte kunna umgås me dessa underbara människorna ='( näj! ska hitta tid på kvällarna och helgerna!

puss fan nu har ja jitterbug på hjärnan satt och lyssna på den under tiden alla bilder laddades upp -.- "jitterbug...jitterbug...jitterbug you put the boom boom in to my heart..."


Kommentarer
Postat av: Frida

sv; Ja proffs ! Ska fan skicka in dina bilder till en modell agentur =D

2009-08-02 @ 11:37:15
URL: http://blondiskallen.blogspot.com
Postat av: Frida

Btw, meeer bilder ! =D

2009-08-02 @ 12:10:53
URL: http://blondiskallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0