första... andra...(tredje)

hej nu är dt andra dagen här på jobbet och den är betydligt bättre!! jag och isabelle håller på nere vid klädlagret och viker och räknar, ganska tråkigt men såå mycket roligare att va 2 än 1!  ja nu ere lunch och ja åt McDonald's haha hade tänkt att gå ner och kolla lite i solna centrum också men isabelle och helena skulle ta med sig sina grejer från donken hit till jobbet o äta så jag hängde med de istället x) så jag antar att det blir centrum imorrn =) vet inte riktigt om ja ska köpa nåt förutom en ny foundation =) tänkte prova mineral foundation :S vet nån om de e bra,  de ska ju va bra för hyn och just nu är min skit om man säger så, ska verkligen försöka bli bättre på att tvätta bort smink!! brukar inte palla att göra det på kvällarna - jag vet! DUMT! det finns ju mineral puder och foundation med solskyddsfaktor också o dt låter ju bra ^^ man vill ju inte va en rynkig gammal dam  när man e 50! haha xD här snackar ja smörja något! haha X) aja snart ska jag börja jobba igen men tills dess har ja en kvart att läsa bloggar, som ni såg prenumererar ja på nästan 20 st så vi får väl se hur långt man kommer =/

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0