en bra dag

idag har varit en helomvändning från igår, igår va allt skit! idag har det varit en riktigt kul dag! först jobba ja och ida va isabella där också, och ja va faktiskt inte såå trött, bara lite innan lunch, sen slutade jag vid 3 och gick och shoppa lite med linette som hade tagit bussen för att träffas <3 så köpte jag ett mineralpuder/foundation, en tee med klippta ärmar, nästan exakt som den från alexander wang ja visade för rätt länge sen =) bara 200:- från Zoul på MQ, riktigt kap, sen blev det en midjekjol från H&M i färgen svart, har velat ha en svart hög kjol länge men har inte hittat nån, denna är en riktigt gammal modell, har funnits sen förra hösten men so what, den e enkel och endast 69 :- har ja gjort kap idag eller vad?  sen köpte jag ett snyggt brett svart skärp från Gina Tricot också, stora skärp i höst är så rätt! detta har också blixtlås detaljer, har jag nämnt att ja älskar det XD haha JAA!, så jag fall pladask! endast 99:- sa jag att jag haft en bra dag =) sen kilade vi in på stadium för att jag har nåt present kort där, där vi geeka solglasögon, hahaha och ja köpte 2 ett par till mig typ mellanting mellan fjortis och stylish kan inte bestämma mig för vaad =P och ett par till linette, haha vi va tvungna det va sånna fjortis glasögon från prestige u know? haha mina kom också därifrån men mina va väl inte lika knallröda som linettes kanske xD höhö och sen blev dt 3 tidningar, aftonbladet, sofis mode och chic =) sen tänkte vi köpa ett tält också och hinna gå tillbax till lindex och köpa den där sjukt snygga toppen ja hitta -.-  men det blev att vi sket i allt tog bussen till stan och bestämde oss för att gå på bio och köpa tält  =) hah x) så då ser vi vilka filmer som går på sergel, vi båda ville se hangover och den gick klockan 19:00 och vi kom dit 18:55 och vi skulle hinna köpa tält och affären ligger typ 200 m därifrån som tur va fanns det tältet ute, inte behövde leta på lagret =) sen va det ingen kö i kassan och vi hittade tälten direkt också så sen sprang vi till bion och köpte biljetter verkligen i sista sekund >.< och typ sprang upp till salongen och när vi hade sutttit oss började filmen nästan direkt, DEN VA SÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄVLA BRA ASSÅ! haha ja linette och resten av salongen satt och skrattade typ heeela filmen, riktigt bra gjord och rekommenderas väldigt, ska lugnt köpa den när den kommer ut, om nån inte har sett den är jag frivillig att se den igen =) hahaha

nä men bilder på sakerna kommer typ imorrn eller nåt nä nu ska jag börja gå mot sängen tror jag =)

en bild från när vi lekte lite med kameran häromdan, haha tog en ganska tråkig bild men aja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0