D som i Dagen

imorse blev det lite stress när jag råkade ta en 35 minuters dusch. haha det va så jääävla skönt! sen  var det dax för skolan iallafall. vi började med mentorstid där vi gjorde ingenting, sen va det so, där jag började på mitt arbete lite grann  och fick reda på hur vi skulle göra halvt. (A) men så nu i helgen fast det e underbart väder och jag har legat ute och solat lite ska jag börja skriva på det och öva på ett till engelska prov som jag har nu på måndag! en veckas mellanrum!! men det ska typ bara vara hörförståelse, läsförståelse och lite adverb - som jag konstigt nog fattar bättre på engelska känns det som!! men vecka 18 händer det mkt i

måndag
engelska prov
Onsdag
so projekt in!
uppsats på al-tiden
Torsdag
operation uppgård
Fredag
LOV!!!

sen har resten av skolan studiedag på måndagen också, men då har ju vi prao!!<3 längtar men jag tycker det e ganska dåligt planerat för alla på skolan borde ju få tillgång till en extra ledig dag- åttorna borde få kompensationsledigt!! ja på fördjupningen skulle min lärare med kvart över 1 bussen för han skulle hjälpa fouzi att flytta! så vi fick sluta tidigare men jag stannade kvar i 5 min typ för att skriva rent min intervju med lillemor där hon kläckte ut värsta grejen!!! my lips aren't sealed! hahaha ne.
men så då drog jag hem, satte mig med korsordstidningen. det e så skönt att lösa korsord! man får tänka och slappna av och bara njuta.men ut på altanen blev det med bikini och korsord så låg man väl där i nån timme men jag blir ALDRIG brun så inga ränder här inte!!  men det va jätteskönt! sen har jag kollat på tv och lite datan. tja det va väl det.

kram!!

juste på måndag ska alla tjejer komma i klackskor , hahaha

Kommentarer
Postat av: Linette

sv; hahah men man e ju smalare vid hakan ju!



meh vafan! orka att alla ska komma i klackskor!! -.-de tänker inte jag! haha men sämst o va den enda som inte har det.. men vad sa lillemor?! Nu gjorde du mej nyfiken så säg!



btw; haha skoltidningen har bara fått ut 1 nr än så länge och de e typ i slutet på vårterminen, elr ja kanske mitten... hehe

2009-04-24 @ 18:00:14
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0