tråkigt väder

nu är det tråkigt väder och det ska regna hela dagen -.- det borde varit som igår!! helt underbart, men icke sa nicke! men eftersom det är så dåligt väder ska jag och mamma dra in till vällingby och kolla på konfirmationskläder =D tror inte jag hittar nåt men kanske, jag ska också leta efter ett smalt brunt flätat skärp, hoodtröja, jeansshorts-provade ett par från topshop lite innan jul men då kändes det liite tidigt^^ och ett par leggings, antingen ett par med nitar på eller med hål i sidorna i min storlek!! eller ett par wetlook eller ett par med blixtlås ^^ haha syr ett par sånna i slöjden men med min syförmåga skulle jag ALDRIG kunna ha på mig de ^^ haha. en vit tunika också! klcokan är 11:11!! inte så himla lång. och ett par platåheels svarta ^^ haha då kommer min vår sommar vara komplett^^haha kanske inte men de skulle jag bli glad.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0