stockholm-arlanda

hej, nu sitter jag här vid pappas laptop i sängen och kollar på stockholm-arlanda <3 var tvungen att ta en liten paus efter ett helt program och lite av det andra^^ aja, tog pappas dator iaf för att det är mkt skönare att sitta och kolla på gamla avsnitt i ens säng istället för att sitta vid ett skrivbord och på en hård stol=P haha!! aja, jag har missat jag var med i en japanskt tv show har sett den amerikanska versionen redan på 6:an den va skiitrolig, kul att det kommer till sverige- är lite rädd att de förstör det bara=S men vet någon  vilken kanal det går på ?? antagligen kanal 5 eller nåt eftersom det är gynning som leder, varför??? den frågan kan man inte fråga sig för många gånger.

imorrn ska jag plugga tyska och va ute i solen, kanske ta en tur på cykeln eller nåt, det hela med att gå spåret och jogga halvt ^^ hahah och cykla och allt lixom, det är riktigt skönt att vara ute, jag har alltid älskat att vara ute. men kan ju inte säga att motionera utomhus har varit en favorit. börjar fundera om man ska sätta sig ner med syrran Lotta som är personlig tränare - jag vet helt sjukt att vi är syskon!! hahah alla mina syskon har varit eller är väldigt atletiska förutom jag då =P  ajaa och gå igenom nåt träningsprogram, för kanske hur många gånger man ska gå spåret och hur man kan få lite variation och om man ska köpa nåra hantlar och på riktigt powerwalka!! är faktiskt riktigt sugen!! nästa gudstjänst som jag ska gå på, om den är i sånga eller skå ska jag lätt cykla om vädret tillåter =D tänkte ju cykla idag men det blev kallt och ganska blött även om det hann torka innan det var dax att åka dit.

appråpå solen som har varit till och från men mest till detta lov<3 hahah så ska man ju snart (haahaha kanske inte) dra till arlanda själv. nja inte såå snart direkt men i sommar. i juli för att vara mer bestämd, kommer inte ihåg datumet nu men det ska bli sååå kul! vi ska till alcudia (stavning?) på mallorca. vårt hotell ska vara ett ganska litet lägenhetshotell så det ska inte vara värsta resorten - skönt!! men det finns en liten pool och mysig trädgård och lyssna på det här haha utgången från trädgården är direkt ut på stranden!! så det är mindre än 10 meter till stranden. SKA BLI SÅ HIMLA SKÖNT OCH MYSIGT, ska dit med mina föräldrar. 2 veckor ska vi vara där<3 ska bli skönt att åka till något varmt land för sedan 2006 har ju semestrarna ju gått till underbara orsa och fotbolls VM's och EM's - kul det med men ska bli mysigt och ligga och "pressa" som linette säger och bara chilla! men som sagt det är ganska långt dit men jag längtar!

idag har jag också bestämt "träff" låter tillochmed ännu sämre på engelska "date" men min praohandledare, är verkligen ute i sista sekund -.- aja, ska ila dit efter skolan på onsdag och få allt på skrivet och det ska in på torsdagen men han var bortrest nu till tisdagen men då skulle jag inte hinna efter skolan!!!! hoppas det inte var onsdagen det skulle in! nä det var torsdagen! annars blir det torsdag iallafall!!! men så på onsdag så blir det kvart i bussen och sen va i thorildsplan(stavning?) och en liten promenix till expressen! kul att jag fick prao där iallafall så det är inte såå himla långt men ändå inte här i stenhamra, haha i nian tror jag det skulle vara riktigt kul att praoa på arlanda men då måste man ju betala resan själv för man får bara reseersättning för sl's område! tycker det är lite dåligt! haha kanske inte. men har ni hört det här då att de kanske ska ta bort praoen för att det blir för dyrt att skolan betalar ens resa och att det inte ger resultat eller nåt sånt! jag tycker att det är jättebra att man får prova ett par yrken så man kan testa lite innan man väljer sin slutgiltiga utbildning!! DET GER RESULTAT!!

men det här blev ett rätt långt inlägg eftersom jag bara skulle ta en liten paus ^^ hahaha men ha det så bra
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0