sovedax

hej, nu ska jag nog sova, klockan är... fem över halv 1. har kollat färdigt på sthlm-arlanda men när jag skulle kolla på tv4s replay så kom det inget ljud på programmet, på reklamen innan kom det, laud and clear men aja skumt!! e lite sur för jag vill hinna se det innan de 8 dagarna tar slut!! kom igen nu tv4, såg att tore åkte ut, =( hahah han är ju sköönast den FCZ geeken som han är!! himlans picasso, och ofta blondinbella blev tillfrågad för det programmet!! haha hon hade blivit helt "aajjhh!! mina naglar går av - HEELA TIDEN!! vad är det för fel, man ska ju bara gå och göra om de vart 5 vecka!" haha!! aja nu e jag trött så nu blir det tandborstning och pjamas!

kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: jao dom e skitbra :) älskar dom

2009-04-10 @ 10:22:16
URL: http://tihiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0