sorry

för dålig update. igår var det bara en vanlig dag och sen hade vi nån kärleksakuten från 18-21:00 på kvällen!!- obligatoriskt att komma dit, det var skolan! aja det var helt okej. det var roligast på slutet iallafall, alla sjuka frågor alla hade ställt "min kuk är så stor att jag inte kan få upp den vad ska jag göra" va en fråga typ ^^ hahah!! och idag redovisade jag inte för vi hade inte tid under svenskan -.- men aja, får vänta till efter lovet. det är mkt saker jag ska göra då!! engelska prov, tyska prov, svenska redovisningen aa det var väl allt!!! -.- sen hade vi vanliga lektioner och sen hade vi fördjupning där jag gjorde iordning frågor till tre olika personer till min artikel. och sen var det hem, på med ray ban'sen(?) på med bikinin- dumt jag vet, en skjorta och ett par shorts, ipoden och boken får man ju inte glömma heller!! haha solen sken så himla mkt!! =D=D låg där från att jag kom hem till 4 typ vår veranda<3 asså shit solen skiner exakt på den och där har vi tjocka dynor som blir jättevarma och trämöbler och den är inte såå stor <3 haha riktigt mysig! kanske bara e jag som tycker ^^ sen kom jag på att jag hade glömt att ta hem tyskan och engelskan men mamma skjutsa ner mig alldelles nyss och det var låst men owe kom och öppnade =D så nu har jag allt!! haha kommer inte ha något lov! men imorrn ska jag och mamma åka in till stan och kolla på konfirmarionsklänning o så =D oj nu när jag tänker efter så är det rätt långt kvar ^^ men aja vi ska åka in men om det blir strålande tror jag vi hellre vill vara hemma ute på trädgården<3 låter som  en 70 tant men =P
i skolan idag hade jag kameran med mig så jag bjuder på lite bilder^^

amanda och lollo i solskenet - haha amanda ser drogad ut!!

fanny goes for the big shot

jullan amanda och lollo

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0