sluut

på dagen och i kroppen! idag började dagen med matte, det borde inte ens va lagligt att ha matte så tidigt! hjärnan håller ju fortfarande på att starta upp då! *trött* sen hade vi no, kan man ha mer logiska lektioner på morgonkvisten! haha men den lektionen va helt okej, haha jag satt breve julia o ellen och de va besserwisser's hela lektionen - på ett bra sätt!! haha men de kunde typ allt och skrek ut det innan en annan hann tänka(A) och vi fick tillbaka våra prov, jag fick ju mvg - på mitt, jag blir faktiskt mer och mer nöjd men en sak som jag kunde som jag hade förklarat lite konstigt + en till grej som jag inte kunde va det som gjorde minustecknet. sen va det bild, med vår lärare som snackar bebisspråk-.- grow up! men det va bildanalys och jag blev faktiskt "glatt" överraskad, tyckte det va bättre än när vi hade det med nettan iaf. sen under tiden satt jag och skrev en "dikt" (?) och ellen o julia hjälpte till på ett ritpapper med snirklig handstil - hahahahah!! låter som en gammeldax barnbok! johans jul typ - ääääälskar den boken - it belongs in my heart! iallafall, sen gjorde vi inge mer under resten av lektionen. sen hade vi lunch den efterlängtande lunchen - jag har blivit feeeett hungrig på sista tiden. *skumt* men man tackar ju inte nej, e lite för smal kanske. fast inte sjukligt!!! kläderna säljs ju i min storlek med även om det vore bra med 32 också ^^ haha fast tror jag e en 34 nu (?) haha. sen hade vi språk där vi spelade spel, jag spelade med - undra va han heter. gustav?? neej eller?? jo det kanske han gör. jag vann!! haha *stolt* sen hade vi svenska där vi fick sluta 20 min tidigare, kommer inte ihåg vrf! sen gick jag till konfan men linette väntade i skolan-.- men jag hade kul där, haha jag va med maria o gunvor - som tydligen har varit i min region nevada öknen! o sen hämtade jag o maria alla biblar o så och provade min kåpa med klackskor, vi ändrade inte min storlek men mina fötter syns helt nu men gunvor o maria tyckte bara det va bra för jag hade "så fina skor"  klockan är 20:20 och annars skulle den kanske bli så lång att man skulle snava på den och den va helt nytvättad^^ hahah! men haha gunvor tyckte jag hade jättehöga klackar (?)!! haha men hon tyckte de va jättebra typ också. men på vår konfirmation ska alla läsa vers/er och de flesta ska läsa 1-3 verser men jag ska läsa 6 =O men det e bara för att de passar ihop. skit samma men jag gillade den gamla versionen bättre så jag tog den så här går den

Herre, du utrannsakar mig och känner mig.
Evad jag sittter eller uppstår, vet du det, du förstår mina tankar fjärran ifrån.
Evad jag går eller ligger, utforskar du det, och med alla mina vägar är du förtrogen.
Ty förrän ett ord är på min tunga, se, så känner du, HERRE, det till fullo.
Du omsluter mig på alla sidor och håller mig i din hand.
En sådan kunskap är mig alltför underbar; den är mig för hög, jag kan icke begripa den.

hahah den ska jag typ kunna utantill!! haha kommer vara såå nervös! aja men vi åt mellis, fick steg, och hade som en liten andakt (eller va var det, kommer inte ihåg) i kapellet. och sen fick vi sluta över 1½ timme tidigare, men då hade vi ju snackat en del medan vi åt också. sen skjutsa pappa hem mig o linette för han va på konsum och sen gick jag hem till linette o så satt vi o snacka bara. sen va det pizza, så jäkla nyttigt asså! sen sprang jag spåret ett varv för imorrn har vi nåt cooper test! och jag vet inte nivån om man ska säga så men julia sa nåt om att 14 min e G!!! omg! 2 km! så jag stack ut och timade mig själv och jag fick 14 min och en halv sekund på två kilometer men då räknade jag efter efter jag hade sprungit 2.5 så om jag hade hållt exakt samma tempo hela tiden hade det stämt så jag e inte liika orolig men nu försökte jag veerkligen, har skitdålig kondis så... aa får hoppas på G men nu när jag läste en annan blogg från en parallellklass sprang hon på 13 min och det lät som om det va bra bra, så jag vet inte jag kanske har tur! haha men nu e jag faktiskt inte så trött men jag skulle inte vilja springa ett till varv direkt! haha aja så det va det, nu kommer lite bilder från lunchen.

kram!!

hoho julia amanda och jag, bilden hade ju varit riktigt söt om jag inte hade varit med!! haha men det va när vi, gick till konsum utan att nån av oss skulle in! haha så det blev bara att vi gick och då träffa vi lollo, jullan o linette och guuud vilka snyggisar lollo hade på sig!!! avis!

jullan o lolo gjorde the rollingstone pose med gossip girl'sen ser ni likheten??

hihi lite likt iaf. haha!  sen måstejag bjuda på denna <3 tjejen! haha även om hon har svårt med att hålla ögonen vidöppna i solen! här har hon försökt länge och när äntligen kameran går av, ja då...



haha kramar!

Kommentarer
Postat av: Erika | foto & mycket mer

Sv: jag har ingen aning :P

tror inte att man kan få ig riktigt...

2009-04-29 @ 09:46:24
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0