SKOR!!!!!!

jag e sååå sugen på att köpa skor nu!! det enda jag vill e att dra till topshop och savannah och massa andra affärer och bara köpa upp alla oexisterande pengar jag har!!! har hittat dessa älsklingar på nelly för under 400 :-!!!! e helt fruktansvärt kär! men ska inte beställa nåt! om man blir besviken e det så svårt att skicka tillbaka - iallafall för mig ^^ men ja skickar med en länk så att ni också kan suktas!
http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=427030&qProductColorId=99&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=4&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=4&qGroup=31&qStyle=61&qSize=&qPage=2&scrollBarSelectedIndex=17&qFilterType=0&language_id=1&gender=1&qSiteId=1 
I  looove 'em

nåt jag verkligen vill ha är den lilla svarta, och ett par vanliga svarta stilettklackar, ingen bred klack här inte!!! tidlösa är de verkligen och de jag vill ha ska vara spetsiga. och halvglansiga. längtar tills det säger klirr i kassan nästa gång, blir väl efter sommaren -,- haha e inge bra på att spara. aja nu ska jag försöka dämpa mitt skobehov genom att hmm, prova alla mina skor och gå runt i de och njuta och bli sur för att jag vill ha fler. sen MÅSTE !!! jag köpa toppar!! MASSA TOPPAR!! har typ INGA!! förra rensningen var väl behövd men lite mkt rök kanske. aja så det är nästa stopp - TOPPAR!!!

kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: hehe ok.

men jag gillar vitt (A)

2009-04-19 @ 22:38:09
URL: http://tihiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0