skön dag tackar man inte nej till

och den här var faktiskt typ en sån, tror jag. aja dagen började med träslöjd där jag och jullan började på ett pussel tsm. hahah slöjdläraren hade  PMS men han e en gammal gubbe, finns det nåt för de också typ PreSeminationSnåt ^^ haha isåfall hade han det! aja men vi hann måla underfärgen typ, den blev en lila/grå/brun färg. lite spännande faktiskt.  haha låter som en gammal tant, känns som om jag gör det ofta! gå och lägg er nu små barn!! haha
sen var det dax för engelska med max. oj oj oj säger jag bara!! lektionen börjar med en glad max som säger att vi ska jobba med wHich  nånting och sen skriver han på tavlan wich.. *suck* störde mig på det så himla mkt och sa till linette och hon sa att jag skulle säga det för det är inte första gången det händer om man säger så. men jag ville inte för min engelska lärare borde ju kunna mer engelska än jag.eller ?? men sen räckte jag upp handen och sa det och då svarar han inte direkt utan kollar i engelska boken!! seriöst! du lär ut engelska till  8:or! sen sa han att jag hade rätt men sen blev han typ sur på linette och halvt mig för att linette sa att typ han inte kunde stava så när hon läste identity så efteråt bara, "aaajjjdentity" och hon sa det men hon var också jävligt hes och täppt i  näsan! och han käftar jämt emot om nån sägeer nåt. seriöst han håller lektionen och börjar tjafsa med elever!!! sen blev det idrott, linn va frisk ida så ingen 2 h håltimme men det var riktigt skönt med gympa, alla längtade! det blev först krabbboll och sen indiansmyg, haha bara småbarnslekar, men det var jättekul, jag va ing bra på det, haha jag kom fram  några gånger men därifrån var det svårt resa sig från att ligga och springa typ 5 m på 3 sekunder!!! det var omöjligt för mig men några klarade sig men inte så många!! sen var det lunch och den blev en knäckemacka och ett glas mjölk, det var iiiinge god mat. sen var det svenska där vi jobbade med uppsatser, hon berättade hur man skulle planera och skriva och vanliga fel o så, nyttigt haha jag gör alla de där felen!  aja jag ska skriva en uppsats om övningskörning som gick snett på 2 A4 på datorn. ska vara färdigt v.18 som allt!! hahah. sen no, där vi fick reda på våra resultat, jag fick bäst i klassen *stolt* haha MVG- fick jag. så jag e nöjd men jag kan inte sluta störa mig på det där minustecknet, jag vet att jag ska vara nöjd och tro mig det e jag men ändå jag fick exakt samma sak på biologin - EXAKT!! sen satt jag, ellen, amanda, jullan, fredrik o ronja o drev i ett av grupprummen, låt oss säga att vi gick tillbaka till 80 talet eller nåt ^^ sen gick jag o ellen och kollade med sara som skrev prov, vi tre gör ett arbete  tillsammans och vi blev färdiga redan förra gången med stödord om proteiner så nu var det riktigt tråkigt när vi hade 1½ h lektion så jag ellen fick sluta (vet inte om sara fick det, tror de skulle gå igenom provet) så det va skönt att få sluta 40 min tidigare - har jag nämnt att jag gillar eva winberg! haha sen  var det hemmåt tåget gick där det blev tv och dator och efter massa tid på älskade facebook har jag suttit och kollat på barnkanalen och nu på plus! hahaha och stockholm arlanda också såklart, och gränsbevakarna. snacka om att jag kollar på skummisprogram! haha det var väl det.tror jag, har varit en skön dag som sagt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0