resumé

HEJ!!

Söndag
var med mamma och köpte konfirmations kläder och skor <3 sen kom denice och vi va med varandra och sen sov jag hos henne - kollade på twilight<3
Måndag
morgon kollade vi på twilight och sen gick vi ut och fotade och sen fikade vilket gjorde att jag missade min buss. på kvällen var jag med familjen+ min kära systers familj på djurgårds' premiär! slutade 1-0 till djurgården<3
Tisdag
jag hängde med linette och frida och joggade, blev två varv i spåret även om vi inte joggade hela tiden^^ sen gick jag och frida på gudstjänst där vi träffade nick atkinson bla ^^ hahaha 7åring på crack!
Onsdag
jag och frida joggade/gick spåret två varv sen åt vi och tog det lungt och sen blev det ett varv till. på kvällen drog jag linette och frida på bion "dumpa honom" inte en perfekt film för tjejer i vår ålder kanske nu i efterhand^^ haha men helt okej.
Torsdag
idag har jag tittat på tv, pluggat, handlat påskgrejs och gått på gudstjänst med frida,linette och anna och nu är jag hemma och tänkte kolla på de två avsnitt av stockholm-arlanda jag missat <3

lägger ut bilder från dagarna

jag och denice i hennes första par solglasögon^^ haha

ehhjj cooling^^ =P hon har sjötomt, är så himla avis!

haha sjuk bild på mig - igen!! hahah har bara sjuka bilder på mig

fortfarande is ='( men den börjar försvinna =')

den coola fiskmåsen som lät HELA tiden!

bild jag tog - haha *stolt*

hur sjukt är det inte att denice har en alldelles egen V-brunn på sin tomt, tur hela tiden^^

sen blev det rummikub på den röda filten i gräset<3

härliga veronica<3 innan matchen - kolla in tröjan i riktig dif anda - lite finare lite bättre!!

söta angelika precis efter, haha inte en så bra bild men aja<3

joggningsoutfiten! haha e den inte bara FÖR! snygg - not! aja rayban'sen e väl helt okej

en till egopic haha

frida mellan varven i spåret

jag o linette på väg till bion - het bild asså!! haha=P

vårt påskägg, ser jättelitet ut på bild=/ men det e typ den största storleken som finns^^ haha



aja men kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0