lördagen idag betydde SM

hej, denna lördag har bestått av SM-finaler och VIP. på pappas födelsedag blev han inbjuden till innebandy sm-finalerna för damer och herrar i globen. så det blev på med heelsen och lite smink och sen var det mot globen. pappa åkte till lasse och anna-lena ännu tidigare i morse och hjälpte till och flytta in i deras nya lägenhet så han åkte därifrån och jag o mamma tog bilen till brommaplan sen tunneln. när vi kom dit trodde jag o mamma att vi hade missat en kvart på damernas match men den hade inte ens börjat. så det blev lite kaffe och sen match. matcherna va 60 min fast 20gånger3 men de körde med relativ tid eller vad det heter så de stannar klockan varje gång det blir avblåst så matcherna blev åtminstone 30 min längre styck. sen var det lunch emellan matcherna med stockholms innebandy förbunds rum, det va tre enorma bord som alla satt vid, det blev lasange-helt otroligt att det inte blev pastasallad eller nåt, blir det JÄMT!!! haha men som sagt jag gillar inte lasange och har aldrig gjort (jag smakade fortfarande inte gott) så det blev två mackor och sen en enormt lång kö till korvmojjen. haha =) sen var det herrarnas match är bla Jihde va me, kommer inte ihåg va han heter i förnamn men det e iaf peter jihdes brorsa. han gjorde också 2 mål (slutresultatet 6-2 till AIK mot WARBERG) det här var hans sista match, sorgligt han e bara 33 år -.- haha men kul att sluta med ett SM guld! jo juste på VIP avdelningen eller va man ska kalla det, så såg jag bla Daniel Breitholtz eller hur han nu stavar. efter allt så åkte vi hem till lasse och anna-lena för pappa hade glömt en pärm och på vägen dit stannade jag o mamma och köpte fruktkorg och en blomma, det var ju första gången jag o mamma va där! och i trappuppgången sen ser jag ett namn Breitholtz haha vem vet Daniel kanske bor där =S!! hahah men iallafall de hade jättefint men var fortfarande ganska rörigt eftersom de flyttade in idag! ska bli kul att se det när allt verkligen är färdigt! sen var det hemmåt och klockan var 20:00 när vi kom hem och då blev det robinson och middag sen har jag bara zappat runt och chillat.

kram och grattis till AIK och BALROG! - damernas vinnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0