krattat krattat krattat, varit ute ute ute, =P hheerliiigt

idag har varit bra=) haha=P ne men jag har haft mysigt med familjen bara, har varit ute och krattat massa och lyft massa lövkorgar till komposten som är 6 gånger så stor som den var tänkt att va när vi byggde den^^ grejset på replay funkar fortfarande inte=( och berg flyttar in tas bort imorrn typ!! *suck* jäkla tv4! fine det är en beta version men den har ju funkat tidigare! aja idag skulle ju vara min plugg dag men *hihi* nja det blev inte riktigt så, ska plugga mer nu ikväll men det har varit så himla fint väder! men jag har faktiskt repeterat tyska verb o så i huvet som, werden - vara fliegen-flyga sitzen-sitta springen-hoppa laufen-springa och så=) =P men det har varit en mysig dag helt enkelt, vi har tagit ut badmintonnätet, krattat, och hamocken, kanske gjorde det igår förresten ^^ =P

nu är jag sugen på att kolla på fåniga (men ock så bra! =P) barnprogram som wild kids och expedition vildmark, antar att man verkligen hade velat vara med själv när man var yngre!! haha jag e seriöst den barnsligaste på jordklotet^^ hahaha. imorrn kommer marie, robban, veronica och angelika<3 hit!! ska bli superkul. vi har gjort iordning massa ägg som jag ska gömma!! jag tänker inte låta mamma göra det^^ haha för hon är jättedålig på att gömma!! ne men på mitt kalas i 4an eller vad det var så skulle hon gömma godispåsar med reflexer så sen när det var mörkt(och det var det) så skulle alla gå ut med en ficklampa och leta, vi var ändå 20 pers, hade bjudit hela klassen men det var två som inte kunde komma och samma år hade jag gamla kompisar kalas så då bjöd jag hela min gamla klass, den klasse som jag slutade i efter 3:an =) aja men hon hade gömt de på sånna patetiska ställen (förlåt mamma) men hon hade hängt en i snöret på en av gungorna!! jag blev såå himla arg kommer jag ihåg*smart* haha ! men det ska bli kul iallafall!! snart ska vi nog bädda iordning min säng, antar att tjejerna ska sova i den.  ne nu ska jag kolla på expedition vildmark! haha!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0