handboll o lite shopping

hej idag efter skolan SPRANG!! jag till bussen, ni vet det e en gångväg till fårhagsplan vid den början går jag och då ser jag bussen komma men jag hann med den och kom på med gammalt busskort - igen! hahaha men den här gången råkade jag hålla för kortet lite så han bad mig komma tillbaka jag tänkte bara *fuck!* men då visade jag det helt och sa idotiskt "har det gått ut??" han bara nee jag såg bara inte det!! det stod fan 17 på den!och han kollade extra noga!!! omg! snacka om tur men jag hade ju mobilen med mig. men sen när vi var vid eknäs kom jag på att jag nog skulle åka in till handbollen med mamma-.- så jag ringde henne så när jag va vid ekerö började hon köra så då möttes vi i brommaplan och sen åkte vi till T-centralen, o så gick vi till åhléns city. har inte varit där förutom 2 gånger på skivavdelningen typ - helt sjukt men shiet! fan va höga priser det va! nästan alla grejer kostade över 1000 lappen förutom älskade jeans tror jag. men mamma skulle ha en bricka och jag hittade en söt rosa penna att ha i skolan, om jag kommer ihåg att ta med den vill säga. sen drog vi till drottninggatan där vi gick in på hm och köpte ett par leggings och det blev också en jättesöt topp som är vit med flätade detaljer<3 enda nackdelen är att den är ganska så genomskinlig. och sen drog vi till donken och åt varsin lilla menyn - älskar den!!!!! sen var det söder som gällde, har inte varit där sen i vintras! fan jag bodde ju där förut. aja där vi gick in på åhléns haha surprice- det blev mkt åhléns idag asså! har inte varit på åhléns på jättelänge heller, där vi hittade ett par svarta jeans utan gylf  med hög midja, så man kan använda de till mkt. sen var det handboll med mamma pappa och gudfar. det va semifinal för herrar alingsås och hammarby - hammarby vann stort! - hejade faktiskt på alingsås, hejar alltid på the underdog. haha gillar verkligen inte de andra sthlms lagen! sry! men som tex jag o linette va o såg på brasilien matchen mot ghana här i sverige *skumt* aa och alla hejade på brasilien så då började vi heja på ghana! hahah!!! det va en grym match!!! så himla härligt att inte heja på nåt lag bara njuta av riiiiktigt bra fotboll. sen så nu är jag hemma. ska snart lägga mig. juste det har blivit många sporter den senaste veckan!!! först innebandy, sen tänkte jag o pappa gå på derbyt men det va så kallt så vi sket i det, teater(som va sådär för o va ärlig men jag tkte typ om den mest av systrarna iaf =P)  och sen nu handboll!!!! även om teater inte e en sport men det har varit ganska mkt den här veckan asså.
godnatt

dagens outfit, tee- Gina Tricot  leggings - H&M jacka- MQ , tee'n köpte jag igår =)

svarta byxor och en vit enkel topp med flätade detaljer



byxorna har blixtlås detaljer också

aja haha i skolan har jag nog inte det knalliga skärpet till iallafall om jag ens har högmidja då =P e inte särskild modig av mig. aja kram o godnatt<3

Kommentarer
Postat av: J

fin outfit! vart har du köpt jeansjackan?

2009-04-23 @ 10:21:40
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Linette

sv; vaa? hahah tycker du?

2009-04-24 @ 17:24:26
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0